Solutii de inchirieri elicopter pentru 7 pasageri
In eventualitatea ca solicitati inchiriere elicopter pentru 7 pasageri optiunile sunt 2:
1 -nivelul de lux inchirieri elicopter pentru 7 pasageri
cerut de pasageri pentru elicopterele de inchiriat este VIP iar zborul are loc intre doua aeroporturi, sau se executa un tur cu elicopterul cu plecare de pe un aeroport atunci solutia este unul din elicopterele Agusta AW 139 sau Agusta A109.
2 -cea mai economica solutie pentru inchirieri elicopter pentru 7 pasageri- o flota de elicoptere economice
Daca se cauta o solutie de inchiriere de elicopter pentru transportul a 7 pasageri , iar fie la locul de plecare fie la destinatie nu exista un aeroport atunci se propune o solutie bazata pe o flota de doua elicoptere, un R44 de 3 pasageri si un EC120 de 4 pasageri.
In cazul in care doriti inchiriere de elicopter pentru 7 pasageri va rugam sa completati formularul nostru de cerere de cotatie, pentru a verifica disponibilitatea la data si ora ceruta de dumneavoastra si a va propune solutia cea mai adaptata cerintelor dumneavoastra.
Daca la destinatia la care doriti sa ajungeti exista aeroport atunci va stam la dispozitie cu Inchirieri de avioane in Bucuresti - 7 SKY Airplane
Prezentare modele elicoptere de inchiriat pentru 7 pasageri
AW139
Conceput pentru a îndeplini standardele riguroase ale celor care cer ce-i mai bun de la viata. Modelul AW139 depășește toate celelalte elicoptere cu două motoare la viteză și spațiu pentru cabină.
Capacitate de transport 8 pasageri
O ușă cu balamale pentru pasageri
Sistem super silențios
Trepte de acces pasageri acționate electric (stânga și dreapta)
Sistemul de control al mediului ambiant
Seturi de căști cu reducerea zgomotului activ
Peretele de separare cabină echipaj/ cabină pasageri
Sistemul de comunicare pasageri
Dulapuri si minibar
Sisteme de divertisment audio / video cu monitoare LCD
Interior VIP cu fotolii individuale pentru pasageri
Airbus AS355 NP
Capacitate: 1 pilot + 5 pasageri
Elicopterul oferă manevrabilitate excelentă, viteză mare, niveluri scăzute de vibrații și întreținere ușoară.
O cabină neobstructionata și scaune în față oferă o vizibilitate excelentă pentru toți pasagerii, iar nivelul său foarte scăzut de vibrații îl face pe AS355 NP perfect pentru transportul corporativ.
Robinson R44
Cel mai bine vandut elicopter din lume e Robinson R44. Elicopterele R44 sunt performante, fiabile și ușor de întreținut. R44 au un sistem rotor cu două pale.
Fuselajul aerodinamic al lui R44 optimizeaza viteza aeronavei și economia de combustibil. Controalele hidraulice elimină forțele de reacție și asigură o manipulare eficienta.
In cazul in care doriti inchiriere de elicopter pentru 7 pasageri va rugam sa completati formularul nostru de cerere de cotatie, pentru a verifica disponibilitatea la data si ora ceruta de dumneavoastra si a va propune solutia cea mai adaptata cerintelor dumneavoastra.
______________________________________________________
Alte detalii despre serviciile de închirieri de elicopter
Experiențele Heli Air Romania sunt disponibile la toate heliporturile
Doar pentru distracție sau ca un început excelent pentru a deveni pilot, Tururile cu elicopterul, zborurile de plăcere și lecțiile de initiere in pilotatul elicopterului oferă o modalitate distractivă de a descoperi și împărtăși plăcerile zborului cu elicopterul.
Închiriere de elicoptere pentru afaceri, evenimente private și nunți
Bucurați-vă de luxul propriului elicopter și pilot privat pentru oricât timp doriți cu serviciile Heli Air Romania.
Zburati la evenimente, hoteluri și destinații de vacanță sau ajungeți la nuntă cu un elicopter și dați căsniciei dumneavoastra un început magic!
Instruire de calitate este disponibilă la toate bazele Heli Air
Acoperind toate nivelurile de la licenta de pilot privat PPL(H) si pregatirea teoretica la sol si pana la Licenta de pilot comercial, CPL(H), Comercial Pilot Licence for Helicopter și chiar si instructor de zbor pe elicopter.
Incepem totdeauna cu o scurta explicatie de 5 minute asupra modului cum poate decurge cursul, incepand cu controlul medical si lectiile de teorie si pana la lectiile de practica si examen, apoi propunem doritorilor de a incepe cursurile de pilotaj sa participe la o activitate numita Lectie de initiere in pilotat elicopterul.
Aici se fixeaxa o intalnire cu pilotul instructor care explica pe scurt principiile zborului elicopterului suprafetele de control si comenzile de zbor apoi decoleaza impreuna iar in zbor doritorul de licenta are ocazia sa tina in mana mansa.
Pilotul va executa cateva manevre in urma caruia doritorul de licenta de zbor va constata daca e sau nu pentru el ideea de a merge mai departe pentru a zbura ca pilot.
Contactati-ne daca sunteti interesat!
______________________________________________________
Aterizare în afara aerodromului cand folositi serviciul de închirieri de elicopter: ce presupune?
- Fiecare locație în afara aerodromului prezintă propriile provocări, iar planificarea călătoriei face parte din distracție. Este de la sine înțeles că va trebui să obținem permisiunea proprietarului terenului.
- Chiar și hotelurile cu heliporturi pot răspunde uneori cu confuzie atunci când cereți să zburați, cu reacții variind de la „ăă... permiteți-mi să-mi întreb managerul” până la „vă rugăm să ne trimiteți o cerere pe email”.
- Unele locuri de aterizare sunt deja echipate cu instrucțiuni pentru aterizarea elicopterelor, care detaliază zonele de aterizare și așa mai departe, în timp ce altele nu se implică deloc.
- Ocazional, ni se poate cere să efectuam o evaluare a riscurilor, dar de obicei singurul motiv pentru care vă pot refuza permisiunea de a ateriza este dacă au o nuntă sau un alt eveniment.
Majoritatea hotelurilor, pub-urilor și restaurantelor nu percep taxe de aterizare, iar cele care o fac probabil vor renunța la taxă dacă cumpărați prânzul sau va cazați la ei. - Daca nu sunteti la fata locului o privire scurtă asupra unui probabil loc de aterizare folosind vizualizarea prin satelit de pe Google Maps vă va oferi o idee generală a căii de abordare din diferite direcții.
- Pentru noi folosirea unui loc de aterizare ar putea fi considerabil mai dificila în funcție de direcția vântului. Ceea ce Google Maps nu afișează sunt detaliile mai fine: contururile terenului, suprafața, obstacole precum firele de energie electrica sau telefonie, sau animalele care pot sa apara la aterizarea pe o pasune neingradita și așa mai departe. De aceea, recunoaștem un site înainte de a face o apropiere, de obicei printr-un tur pe deasupra lui.
Pentru a identifica un loc bun de aterizare cu elicopterul inchiriat de dumneavoastra cercetăm următoarele:
Dimensiune:
- Este suficient de mare locul pentru a ateriza și a manevra elicopterul?
- Ce fel de abordare necesita locul de aterizare la aterizare și de ce fel de abordare la plecare vor fi necesare pentru a intra și a ieși din zona dedicata aterizarii si decolarii?
Forma:
- Ce formă are zona de aterizare și cum se află ea în raport cu calea de apropiere a elicopterului determinată in general de direcția vântului-elicopterul inchiriat vine la aterizare din directia opusa in care bate vantul la momentul aterizarii?
- Există obstacole, cum ar fi copaci, clădiri sau fire?
Ce pantă are terenul pe care se va ateriza:
- Se poate ateriza pe o pantă ușoară, dar terenul plat este întotdeauna de preferat.
Înprejurimi:
- De ce trebuie să fiți conștienți în imediata și mai indepartata apropiere?
Există animale, de exemplu, sau case pentru a evita survolarea pe deasupra lor? - Este locul inconjurat de copaci sau zone construite?
Suprafață:
- Este solul potrivit pentru aterizare sau rotorul elicopterului va ridica o multime de resturi de pe jos?
- Vom avea suficientă gardă la sol?
- Este iarba suficient de inalta încât să poată ascunde un obstacol?
- Sau suficient de uscata incat sa exite pericol să ia foc de la căldura evacuarii gazelor arse?
Întrebați proprietarul terenului sau personalul dacă este ceva de care trebuie să fiți conștient, dar amintiți-vă că, în majoritatea cazurilor, probabil că nu vor ști prea multe despre elicoptere.
Evaluarea lor cu privire la ceea ce face un loc de aterizare adecvat poate să nu fie aceeași cu a dumneavoastră care doriti sa veniti la aterizare folosind serviciile noastre de inchirieri elicopter, așa că indiferent de ceea ce vi s-a spus, o recunoastere la fata locului avand la indemana informatiile de mai sus, a terenului de aterizare este esențială
Alte detalii privind aterizarea atunci cand folositi servicii de închirieri de elicopter
- Unele hoteluri vor avea pe cineva care asteapta în picioare lângă zona de aterizare într-o uniforma frumoasa de portar, în timp ce altele te vor lăsa pe tine să te descurci.
- Un lucru este sigur, totuși, și acesta este că elicopterele atrag atenția. Probabil că vor fi câțiva oameni înarmați cu camere și va trebui să instiintati hotelul sa asigure securitatea locului de aterizara si sa supraveghieze pentru a nu se apropia copii sau câini vagabonzi.
- Aterizarea cu un elicopter mai mare care are roti in loc de șine nu va fi posibila pe iarba deci trebuie gasit un loc asfaltat sau betonat.
______________________________________________________
Heliport? Helistop? Care este diferenta?
Denumirea oficială pentru zonele de aterizare a elicopterelor este Heliport.
Helistop, care este un heliport fără facililtati de alimentare cu combustibil si facilități de servicii pentru elicopter/pilot. Helistopul cu alimentare de combustibil clădire pentru pasageri și hangar pentru elicoptere este considerat un heliport.
Termenele helideck și helipad sunt uneori folosite pentru a descrie suprafata de aterizare efectivă a
heliportului.
Autoritățile internaționale de reglementare au adoptat termenul zona de aterizare și de decolare (TLOF), Touchdown and Lift-off Area pentru a descrie toate astfel de zone.
Helispot este termenul pe care Brazilia îl folosește pentru ceea ce este cunoscut în altă parte sub numele de Helistop.